Garantie bij Vicson
Ben je niet tevreden over je product? Binnen 14 dagen
na ontvangst van je product kun je je product retourneren. Kijk voor de retourprocedure op Vicson.nl
onder het kopje ruilen/retourneren.
Is je product kapot
na 14 dagen, dan kun je je product laten repareren. Op alle
producten bieden we je minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten.
Een reparatie binnen de garantie is kosteloos
als het probleem binnen de garantievoorwaarden van Vicson valt. Voldoet jouw
kapotte product aan deze voorwaarden, dan raden wij jouw aan om eerst contact
op te nemen met ons via info@vicson.nl
. Binnen twee werkdagen ontvang je dan een retourprocedure per e-mail. Het is
niet mogelijk om een product te laten repareren bij Vicson die elders is
aangeschaft.
Niet alle reparaties vallen binnen onze garantievoorwaarden.
Let op! De volgende zaken zijn uitgesloten van garantie:
· Defecten die voortkomen uit
eigen gebruik zoals val-,druk-, stoot-, vochtschade-of waterschade vallen niet
onder de garantie.
· Aansprakelijkheid is beperkt
tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product.
· Deze garantie vervalt in het geval dat het product is geopend, wijzigingen zijn aangebracht, fysieke schade aan het product is toegebracht en bij ander gebruik dan waar het product oorspronkelijk voor bedoeld is.
Wil je toch gebruik maken van onze reparatieservice dan, zijn
hier kosten aan verbonden. De specialisten op de retourenafdeling zullen in dit
geval een reparatievoorstel doen. Wij zetten de reparatie pas in gang als je
akkoord bent gegaan met het voorstel.